شرایط و ضوابطِ گارانتی محصولات و قطعات:
از آنجایی که وب سایت اُتو اِکسپرت؛ در زمینه تهیه و توزیع قطعات یدکی خودرو فعال است و در تولید قطعات هیچ گونه نقش یا دخل و تصرفی ندارد. و نیز سعی بر آن شده که بهترین و با کیفیت ترین برندهای قطعات را با بهره گیری از خبره ترین کارشناسان فنی خودرو عرضه و به فروش برساند؛ لذا مسوولیت گارانتی و عیوب احتمالی قطعات بر عهده شرکت های تولید کننده قطعات است. وب سایت اُتو اِکسپرت صرفاً بر اساس وظیفه تجاری خود؛ مسوولیت بررسی و انجام فرآیندِ پیگیری و عودت قطعات را به شرکت های تولید کننده را بر عهده دارد و هیچ گونه مسوولیت و تعهدی در قبال نتیجه نهايی یا جبران خسارات احتمالیِ ناشی از عیوبِ احتمالی قطعات یدکی خریداری شده و گارانتی محصولات ندارد.
نکات مهم:
- برخی از قطعات گارانتی پذیر نیستند (مانند لوازم مصرفی و برقی؛ روغن ها؛ لامپ؛ و …)
-
در صورتیکه قطعات عرضه شده جهت فعال سازی گارانتی نیاز به ثبت در سامانه یا اطلاع رسانی به شرکت تولید کننده داشته باشد؛ توسط اُتو اِکسپرت به مشتری محترم اعلام خواهد شد و وظیفه ثبت اطلاعات درخواستیِ شرکت تولید کننده بر عهده مشتری محترم خواهد بود.
- جهت پیگیری مراحل گارانتی و عیوب احتمالی؛ مشتریان محترم می بایست اطلاعات خودرو خود را با کمال دقت و صداقت در سامانه های شرکت های تولید کننده قطعات و فرم های درخواستی اُتو اِکسپرت ثبت نمایند. در غیر اینصورت کلیه مسوولیت ها و عواقب آن بر عهده مشتریان محترم خواهد بود.
شرایط و ضوابطِ عودت قطعات و محصولات خریداری شده:
چنانچه مشتریان محترم بنا به هر دلیلی قصد عودت یک یا چند قطعه خریداری شده را داشته باشند این امر با رعایت نکات زیر امکان پذیر خواهد بود:
۱- بسته بندی قطعه یا قطعات مورد نظر می بایست دست نخورده و باز نشده باشد. به گونه ای که پلمپ آن دست نخورده باشد. که می بایست توسط کارشناس فنی اُتو اِکسپِرت بررسی و تائید شود. در غیر اینصورت هیچ گونه مسوولیت و تعهدی بر عهده اُتو اِکسپِرت نخواهد بود.
۲- وجوه قطعات عودت شده تا یک هفته کاری پس از ارسال توسط مشتریان محترم و تحویل آنها به انبار اُتو اِکسپِرت به حساب مشتریان واریز خواهد شد.
۳- کلیه هزینه های ارسال قطعات عودتی به انبار یا دفتر اُتو اِکسپِرت بر عهده مشتریان می باشد.
۴- مهلت عودت قطعات با رعایت نکات فوق؛ 5 روز پس از تحویل به مشتری می باشد.